söndag 20 februari 2011

Inte riktigt nöjd med livet

Tjapp, dömde idag! gick bra, dock så åkte jag på 3 proppar, slog i armbågarna första två och sista så slog jag i knäskålarna, aj aj aj, knäskydd nästa! Aja, fick i alla fall reda på att jag och Jonas ska iväg och döma en J18-cup för att testas på Distrikt, awesome!

Annars då? Joo, satt på donken i Torsdags, hörde en låt ur högtalarna, lät ganska så bra, lite i stil med The Strokes skulle jag säga, eller jag tänkte det när jag hörde den, kom hem och sökte lyrics på la google, och vad var det för låt? Johan Palm - Emma-Lee... snacka om att jag typ skrek ut ''NEEEEEEEEEEEEJ'' hahaha, usch, fyfan!

Aja, ska inte bli så långvarig just nu, har inte så mycket vettigt att skriva för tillfället! 109 dagar kvar till Studenten om ni ville veta, Fett!



1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej hej i stugan. Nu är det så att det dykt upp en ny blogg som är helt awesome! Den heter http://jagochminsnopp.blogg.se heeeelt värd att kolla in! CHECKA!!1! FAN VAD COOLT! Det här händer bara inte!!
//Frida, aka snoppen

Skicka en kommentar