torsdag 8 april 2010

61

Mitt 61:a inlägg, WOHOOO, CELEBRATION!!! Nejdå nu ska vi inte överdriva.. Hade tänkt börja skriva lite igen om hur det går med bandet och så, lite allmänt sådär!

Ja vart ska vi börja!
Mitt liv rullar på underbart bra, har träffat en underbar flicka, som är helt.. AMAZING, går inte att beskriva hur bra hon verkligen är! jag har även Piercat mig för dom som missat det!

Så nu vidare till bandet!
Idag så repade vi ifrån 17.00 till 20.30, det var otroligt skönt, vi gjorde klart en hel låt och nu känner vi oss verkligen redo inför spelningen som är på Torsdag i Växhuset! (be there)
I Maj funderar vi på att spela in i Studio för att släppa en EP till sommaren, det skulle var grymt najs! Vi kommer också förmodligen att bli fotade i studio nu i veckan som kommer också, vi får se hur det blir helt enkelt!

NU har jag inget mer att säga, så nu får musiken säga sitt!

HER BRIGHT SKIES - HEARTBREAKER


0 kommentarer:

Skicka en kommentar