måndag 12 april 2010

It added up to nothing 'cause you're much too dumb

Jaaahaaaja, det börjar närma sig spelning, Torsdag som sagt! Har fått väldigt mycket kritik på min sångröst pga videon ifrån UKM och då kan jag säga i mitt försvar att jag glömde ta med mig vatten på scenen och jag var helt snustorr i halsen, inte en droppe saliv... Sådetså! Men den här spelningen ska vi sparka stjärt, äga upp alla!

Jag gillar att uttrycka mig bra ja, men ja idag har inte hänt så mycket, eller jag var ju med underbaraste på donken och åt glass, har jag berättat att jag gillar den flickan mest utav allt i hela världen? Det var i alla fall mysigt. Efter detta så gick jag till replokalen för att repa med bandet men jag var så sjukt trött så när de andra började jobba på en ny låt så däckade jag på soffan, även fast ljudnivån i replokalen är sjukt hög.

Finns inte mer att säga mer än att jag längtar tills Torsdag och Fredag, Torsdag för det är spelning och Fredag för att jag ska vara med min underbara Johanna hela helgen!

Här kommer en liten fin låt med ett band jag ska se i sommar på West Coast Riot!

THE HIVES - TWO TIMING TOUCH AND BROKEN BONES

0 kommentarer:

Skicka en kommentar