lördag 7 november 2009

Caps Lock för öronen

Ännu en vecka har gått och inget rep blev det den här veckan heller, tråkigt. Är verkligen peppad för att börja med eget material nu. Men nästa vecka, då blir det rep, för trummorna skull bli lagade nu i veckan som kommer, yeyy.

Idag så var jag in till Västerås och köpte Tapeter, hyllor och en massa, eftersom mitt nya rum ska börja ta form! Det blir svarta tapeter, svart heltäckningsmatta och en röd fondvägg. Efter jag kommit hem ifrån Västerås så cyklade jag ner till ishallen och dömde lite ishockey, pengar på måndag det vill säga!

Nu så sitter jag här i min ensamhet och funderar på vad jag ska hitta på, ska försöka vara kreativ och kanske försöka skriva ned några textrader till Rusty Reactor, bli lite kreativ så att säga!

Jaja, ska inte uttråka er mera, här kommer en liten låt som vanligt!


NINJASPARK - SKOLAVSLUTNING 90




VARNAR ER INNAN NI STARTAR VIDEON, HA INTE VOLYMEN PÅ MAX

2 kommentarer:

Anton sa...

den var väl inte hög?

Mattias Hesselbäck sa...

Jo om man har volymen på max så piper det kukigt mycket :P

Skicka en kommentar