söndag 15 november 2009

I'd like to make myself believe that planet Earth turns slowly

Då var jag tillbaka (Alla hurrar). Höll mig i en vecka i alla fall och den veckan har varit prima, eller ja.. mestadels av den.
Det har hänt en massa den här veckan, jag har provsänt radio i skolan. Det var kul som fan, ser fram emot den riktiga sändningen, som även kommer vara på internet, på torsdag (Länk kommer!). Sen så har det varit kör som vanligt och även spela in lite med Phi, det gick bra!
Rep i fredags, gick kanon, började med eget material, det gick väll, kan inte bli perfekt första gången. Fick även en ny basist till bandet, Dennis!!!! Yeyy.
Sen har ju veckan varit lite sådär halvt skit också och jag har bestämt att jag aldrig ska berätta för någon hur jag känner för den, för då blir allt bajs!
Jaja, i alla fall så tänker jag bjuda på en liten fin låt med ett band som jag ska se live den 11:e December tillsammans med In Flames, Dead by april och några till!


KILLSWICH ENGAGE - MY CURSE

0 kommentarer:

Skicka en kommentar