tisdag 3 november 2009

Fix me in forty-five

Jaha, smart som man är så somnar man efter skolan och sover till 22:30 och kan nu inte somna om eftersom man är alldeles för pigg. Inte bra! Så just nu sitter jag och kollar på olika högskolor man skulle kunna tänka sig efter gymnasiet, har fastnat för två inriktningar, antingen Journalist-linje eller någon linje som hette Audio Engineering som verkade väldigt intressant. Funderar på om jag skulle bli radiopratare i framtiden, eller kanske musikproducent, ljud är ju ett av mina största intressen. Ska nog prata lite med Lasse om han vet någon bra högskola osv. eller kanske Kent om han vet något, vi får se helt enkelt!

Denna dagen har varit episk, helt enkelt. Vet inte varför men hela dagen har känts surrealistisk på något sätt, som att jag aldrig vaknade i morse utan gick i sömnen till skolan och sedan vaknade 22.30 idag hemma i sängen. Hemsk känsla faktiskt, men men!

En sak som jag verkligen gillar är lärare som uppmuntrar en att göra saker, jag skulle vilja ge mycket creds till mina älskade medialärare som verkligen försöker uppmuntra oss, men kanske inte alltid lyckas till 100%. Men jag försöker att ta åt mig så mycket som möjligt av era uppmuntringar!

Aja, har inte så mycket mer att skriva den här natten så det får väll bli ett musiktips som vanligt! Tänkte bli lite nostalgisk och lägga upp en låt som man lyssnade sönder 7 - 8:an innan man började lyssna på Metal!

FALL OUT BOY - THNKS FR TH MMRS

1 kommentarer:

Anton sa...

when the pirates come to life

Skicka en kommentar