tisdag 10 april 2012


Drömde jättekonstigt inatt, här får ni en bit ur det jag drömde! 


 Drömmen började med att jag och en kompis slog ner Davva, för han hade vanärat min familj, så la jag honom i en påse och band honom i en stol, sen så gick jag ut på landet typ, skulle till nå jävla hus. 
 När jag väl var där kom jag upp till ett ovalt rum, där folk låg å sov, jag sprang typ naken runt i rummet (wtf?) sen kom ''Janitor'' ifrån Scrubs dit och sa att jag skulle vakta ett huvud ifrån en vampyr, sen somnade alla, så jag la mig och sov, då hörde jag hur vampyren kom upp på rummet, så jag gömde mig under täcket, fick världens iskalla känsla i blodet för att han kom närmare, sen så gick han.
 Jag fick lov att springa hem till min morfar eftersom att vampyren och hans gäng skulle hugga ner alla träden i hans skog, sen vaknade jag!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar