måndag 2 april 2012

Panik

Sitter här med världens jävla panik-känsla i magen, usch, nej, jag vet inte vad det är som får mig att må såhär heller... Allt känns bara helt jävla down just nu, antar att det bara är en svacka, som hållit på ett tag.. tror jag inte mått riktigt bra på flera månader egentligen, jag har bara försökt varit så glad jag kunnat och det har ju funkat iaf. Jag vet, världens deppinlägg, känner bara att jag måste skriva av mig lite, har inte bloggat på ett tag så!

Iaf, idag har jag sökt ett sommarjobb, ska söka ett till imorgon, får hoppas på det bästa, ska även leta lite heltidsjobb också så jag kommer ifrån Surahammar, är så trött på den här hålan just nu så det är sjukt!
Annars händer inte mycket i mitt liv, jag degar hemma, festar lite då och då och ska snart börja sommarträna inför kommande ishockeysäsong! Aja, nu får ni en bra låt att lyssna på, heppåer!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar