tisdag 29 september 2009

Blame the bitter taste of love

Sitter här och ska snart duscha, är helt slut, även fast jag inte gjort någonting speciellt idag.
Det började med att jag vaknade helt av mig själv klockan 07:40. Sedan så gick jag upp och fixade i ordning inför skoldagen som väntade. Det var dock bara en lektion men ändå. Tog 08.40 bussen och var i skolan strax efter 09.20. Hade idrott, var väll ca. 10 pers där, ganska dålig stil tycker jag, även fast man har håltimme i 3 timmar efter, det är ingen ursäkt.

I alla fall så efter skolan drog jag hem och chillade tills Anton kom över, vi tog det bara lugnt och gick till Kärnhuset vid 21 ungefär.

Imorgon så händer det grejer! Då blir det första körlektionen för mig och sen efter den så ska jag och Phi göra klart låten som han håller på att spela in. Kanske till och med börja på en ny. Kommer väll komma hem någon gång runt 19 imorgon.
Nu har jag inte mycket mer att säga till er förutom godnatt gott folk, ha det bra!

THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES - FIRMAMENT VACATION

2 kommentarer:

Sandra sa...

hoppas det går bra på kören! hälsa deborah!
saknar er därhemma. :/ sov så gott. kraaam.

Anton sa...

Tänkte kör som i köra först >.<

Skicka en kommentar