söndag 27 september 2009

This is the start of a new episode

Nu var det dags då, dags att ta tag i mitt liv. Jag har gjort en massa förändringar ska jag säga er! För det första så är jag numera med i ett band, jag har gått med i skolkören (med lite hjälp av min kära kompis Emma) och jag ska även börja göra covers.

Detta är en ny episod som startar, en ny episod av mitt liv, en episod jag kallar episod 5 (haha lite fult, men jag är flumm). Jag har verkligen velat gått med i ett band länge och det här bandet har jag och mina bandmedlemmar pratat om sen förra året och jag är skitpepp och skitglad över att det äntligen dragit igång.
Det där med covers har jag också velat länge och nu när jag fått en till kompis med på det så känns det som att detta kommer bli av också, skitkul!
Har även gått med i skolkören (som jag sa), mest för att jag vill bli bättre på att sjunga så att man kanske kan söka IDOL nästa år också.

Förövrigt så har Sonic Syndicate släppt ny singel och ska snart släppa nytt album (beräknas komma maj 2010), dom släpper även ut turnédatumen imorgon, blir att boka biljett direkt. Som avslutning på detta inlägg så tänkte jag lägga upp Sonic Syndicates nya video, en riktigt härlig video och skitbra låt.

SONIC SYNDICATE - BURN THIS CITY

1 kommentarer:

Anton sa...

Episode 5 biatches!

Skicka en kommentar