tisdag 1 september 2009

Dålig drömaktivitet

Förlåt om jag inte lagt upp några drömmar på sistone, men såhär nu när skolan börjar så vaknar man med väckarklocka och då är det inte lika lätt att komma ihåg drömmarna, men jag kommer ihåg några sekvenser ifrån vissa drömmar! och dom kommer här!

Dröm 1:

Jag drömde att alla media-lärarna på Wenströmska ville sälja Tomas (en annan lärare). Han var svårsåld eftersom alla som skulle köpa honom tyckte han hade för mycket attityd, så tillslut blev han bortskänkt till ICA där man fick honom på köpet när man handlade.

Dröm 2:

Jag sitter på en plattform som ser ut som någon slags perrong. Jag är där med Sara och Ann-Louise. Helt plötsligt börjar plattformen röra sig och åker runt som i en berg-och-dalbana, jag håller på att slå i benen i pelarna som sitter precis utanför gallret på perrongen.

Dröm 3:

Isak bor på Bjurhovda som ligger där Rocklunda egentligen ligger (om ni fattar!) Isak säger att han är scout och att hans pappa kan skjutsa oss till ett torn så vi kan förstöra det.

3 kommentarer:

Anton sa...

Lol @ #3

Anonym sa...

fatta fan nada av dina drömmar, :P jagf skulle bli förvirrad om jag drömmde som du :D //annlouise

Emma sa...

Jag vill lätt ha Thomas på köpet när jag handlar på ica!

Skicka en kommentar