måndag 28 september 2009

I hear this calling

Sitter i skolan och har MDK (Mediakommunikation) med Tamara. Jag blev klar med min uppgift för ett tag sen och nu sitter jag och lyssnar på All That Remains - This Calling för fullt eftersom vi ska repa den på fredag! Jag som sjunger cleant i den har inte så mycket att sjunga, eller i alla fall inte så mycket variation i texten, men det är skitsamma eftersom vi bara ska repa den och förmodligen inte utöva den live.

Idag så har jag nog inte planerat något speciellt, förutom att ta mig ett glas O'boy när jag kommer hem såklart, och träna lite mer på This Calling också. Det lär behövas. Måste skicka ut en hälsning till Emma också som är sjuk! Krya på dig!

Som avslutning så har jag lagt in This Calling här nedanför som ni ser, för er som inte har hört den. Det är tyst typ 17 sekunder in i klippet, sen börjar den.

ALL THAT REMAINS - THIS CALLING

1 kommentarer:

Anton sa...

JAG BÖRJADE TITTA I FEMTON SEKUNDER MEN DE VA INGE LJUD SÅ JAG HAR INTE HÖRT DEN!

Skicka en kommentar