söndag 13 september 2009

Fotboll på Pizza! (Drömd ?/?-09)

Jag sitter i bilen med min familj, klockan är 7 på morgonen. Lasse Brandeby åker förbi i sin bil och pappa tycker det är konstigt eftersom att han börjar klockan 9:45, vi kommer iallafall till en skog, och jag och min syster vandrar lite, då ser vi ett par skogshuggare och jag kommenterar ''Det där är rätta takter!''


Det hoppar i drömen och jag är någonstans vid en fotbollsplan och ett par omklädningsrum, Brewitz vill att jag ska följa med honom för att vi ska skriva ut falska pengar ur min skrivare, men vi kommer på att det är slut på papper. Då ber han mig ladda hem papper ifrån internet. Vi failar dock eftersom att bläcket är slut i skrivaren.


Sen är det fotbollsmatch, två lag spelar fotboll på en pizza och jag har fullt upp att stryka ut tomatsås på pizzan. Jag ser en massa folk sitta framför tv-apparaterna och heja på lagen. Drömen slutar med att det laget jag hejar på gör mål, rätt upp i krysset!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar