fredag 11 september 2009

Fredag

Jaha, då var ännu en skolvecka över, ganska skönt faktist. Har fått reda på att jag kanske ska döma i helgen också, kul som fan, har längtat jättemycket. Har inte bloggat på ett tag eftersom jag inte haft någon drömaktivitet, iallafall ingen jag kommer ihåg.

I alla fall så vad hittar man på en sådan här Fredag då? Jo jag har setat och spelat NHL 09 på min brors X-Box i ungefär 6 timmar, nörd som jag är. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Sitter och lyssnar igenom lite ny musik nu, måste verkligen ha lite nytt, har lyssnat för mycket på det jag redan har och vill inte lyssna sönder det. Sen har jag ju fått låna 5 dvd-skivor av min lärare Lasse, ni undrar säkert vad det är på dom. Jo det ska jag säga er, hela 5 livespelningar av The Soundtrack Of Our Lives!!! Fan vad najs säger jag bara, har kollat på 2 stycken redan, riktigt bra är dom, ett av dom bästa livebanden jag vet.

I alla fall så får ni ha det så bra allihopa, jag uppdaterar väl om jag fått en dröm eller kommer på något vettigt att skriva.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar