måndag 9 augusti 2010

Beroende? Neej!

Jaha, tja! Då har man börjat spelat WoW (World Of Warcraft) igen... Men det är ju inte mitt fel att jag blir hackad och får pre-paid betalat utav hackern! Men men, har väll spelat ganska ofta men dock inte dissat folk bara för att spela! (Hurra för mig!)


(Min söta priest)

Har väll inte så mycket att säga, firar fyra månader med min älsklings Johanna idag! Puss på den fina flickan och en massa kärlek. Dock så ska jag inte fira med henne idag för idag blire LAN! Som varje sommarlov, är väll andra gången vi lanar här på ett sommarlov.
Som favorit i repris så ska ni få se hur det såg ut förra lanet (som dock var på Jullovet) i min lilla youtubefilm.. Enjoy!



Ni trodde väll inte att ni skulle slippa en låt va? Här kommer en sköning!

José Gonzáles

2 kommentarer:

Puff sa...

Alltså va fan XD Lan videon XD viste dom om att du filmade? :P

Mattias Hesselbäck sa...

Haha alltså, vi glömde ju bort den efter ett tag xD

Skicka en kommentar