tisdag 31 augusti 2010

Projektarbete

Som många vet så har oftast alla projektarbete i 3:an och det gäller även mig! 100 Timmar projektarbete har jag för mig att det är, i alla fall schemasatt Projektarbete, sen får vi ta och jobba hemma också, Jag (Mattias) och min kära klasskompis Mattias har bestämt oss att vi ska göra ett album, vilket jag tycker är en otroligt rolig idé, blir kanske möjligtvis några egna låtar och även covers. Vi vet inte vad vi ska kalla bandet än så jag kallar det helt enkelt för ''Mattias x2'' tills vidare.
Vi satt idag och hade ''MSN-konferens'' och bestämde oss att den första låten vi ska göra cover på är ''Emigrate - My World''. Vi har även bestämt att vi ska göra kanske världens snyggaste Albumcover som säkert kommer komma upp här med tidens gång.

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag bjuder på en låt såhär som alltid, godnatt gott folk!

EMIGRATE - MY WORLD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar