torsdag 26 augusti 2010

It's like speaking in tongues for all you know

Drömmar, underbara drömmar är dom värsta, kanske inte när man väl sover, men att vakna upp till verkligheten på morgonen och inse att inget av det man nyss varit med om aldrig har hänt och förmodligen inte kommer hända heller.

Hade en skum dröm inatt, kommer ihåg vissa delar utav den som jag tänkte dela av mig utav. Kommer inte använda namnet på personen i drömmen utan kör på ''X''.

Det börjar med att jag har blivit uttagen att ersätta Josh Radnor i rollen som Ted Mosby i How I met your mother. Jag kommer ihåg att jag medverkade i 2 avsnitt och sedan hoppade jag av på grund utav personliga skäl (Antar att person X hade något att göra med det).
Jag gick sedan ned till en brygga vid vattnet och där sitter hon, vi sitter på bryggan med varandra ett tag och precis när jag ska kyssa henne så.... Jag vaknar så klart!
Samma slags dröm hade jag igår, förutom det där med How i met your mother, fast då satt vi i en bil och sen precis innan kyssen så pofff, är allt borta och jag ligger och kollar tomt ut i luften i min säng igen. Usch för drömmar som inte kan bli sanna säger jag, nej nu får det bli en låt, heppåer!

A Day To Remember - My life for hire

0 kommentarer:

Skicka en kommentar