lördag 28 augusti 2010

Bombs are going off in my mind

Var på krogen igår, måste säga att det var väldigt trevligt! På något sätt är det skönt att vara singel (ibland), jag skall citera en utav mina kompisar som sa detta ''När man är singel så vill man ha någon, ett förhållande, men när man har ett förhållande så lockar singellivet!'', väldigt visa ord som faktiskt stämmer riktigt bra, enligt mitt tycke.

Jag har funderat lite och märkt att jag alltid ska bli olyckligt kär i någon, börja gilla någon jag verkligen inte kan få och det har hänt åter igen, men jag ska hålla ut, jag ska försöka att inte ha ett förhållande på ett tag, ett bra tag till och med (kanske), vi får se hur det går, men jag klarar mig nog, det här ska gå bra.

Har inga fler ord att skriva ut till er så här kommer lite bra musik

3 kommentarer:

Elina sa...

Tack:D

Anton sa...

DU SKA SE ATT DU OCKSÅ BLIR LYCKLIG NÅN DAG

Mattias Hesselbäck sa...

Jajaja ;)

Skicka en kommentar