onsdag 29 september 2010

kex & kola bars

Vet att ni gillar inläggets namn!

Har inte bloggat på ett tag, vet inte varför, inte haft nå vettigt att skriva antar jag! Krogen på Fredag med Emma och sen döma på lördag! najjs! På söndag skulle jag följa med Emma när hon ska pierca sig också, det blir naaaajsh!

Prov imorgon, usch, Historia A, äckligt, antiken, blä... Nej fan, skolan suger, kan man inte ba slippa alla uppgifter å bara få chilla resten utav 3:an, liksom, vårat sista år, nån fördel lär det ju ha!!

Här får ni en låt eftersom jag inte orkar skriva mer nu, nej nu ska jag nog läsa lite Historia! HURRA!

3 kommentarer:

Sannie sa...

Haha, awesome partytrick, eller hur? ;)

Sannie sa...

Jaa precis! Jag håller med.
Fast tjaa.. Jag kände en kille som red hästar. han blev kallad för hästbög på skolan och det slutade med att slutade med ridandet vilket han hade hållit på i 4 år. Lite synd :/

jävla grupptryck .

Sannie sa...

Jaa, jag vet. Men killar i högstadiet. De är väl såna? idioti..

Skicka en kommentar