måndag 20 september 2010

Panik!

Vaknade imorse, 08.15, börjar 08.20! För mig tar det ungefär 1 timme att ta sig till skolan, och sen så går ju inte bussarna och tågen jämt heller.

Jaja missade en lektion, dock en viktig lektion, usch, måste börja fokusera på skolan, men det är inte så lätt när man samtidigt ska lägga schema för Ishockeymatcher (jag är Domaransvarig) och hålla kontakt med alla nya domare ect. Jaja, det här fixar jag!

Idag så började jag och mina klasskompisar planera inför Studentkryssningen, hoppas att vi hinner få biljetter! Det kommer bli awesome. Det fulaste är ju att Studentkryssningen är billigare än Studentmössan, haha.

Jaja, ska inte pladdra mer, börjar 09.50 imorgon så jag får ju sova lite i alla fall, här får ni en låt såhär på kvällskvisten!

Justja! Nu äre bara 262 dagar kvar tills studenten! Och så finns det dom som har, flera hundra dagar kvar!

1 kommentarer:

JOSEFINE FFS! sa...

ta med mig på kryssningen mupp:(

Skicka en kommentar