söndag 23 augusti 2009

Göteborg

Nya kläder!

Jaha, då har man kommit hem ifrån Göteborg och jag måste säga att det är en riktigt trevlig stad, föredrar nog Göteborg framför Stockholm. Göteborg var jättekul, vi kom dit runt 11 på dagen i fredags och började leta efter hotellet, vilket tog en stund. När vi fått in alla grejjor på hotellet så var det bara att ge sig av emot Nordstan för att shoppa. Jag började med att införskaffa mig ett par Cheap Monday som var på REA, bara 100kr!! Snorbilligt ju.
Sen så gick vi runt i olika butiker och provade kläder, hittade även en tröja på någon Rock-affär. (se bild ovan för nya kläder!) Sen runt 16 så gick vi tillbaks till hotellet för vi var verkligen helt slut efter att ha gått upp klockan 6 på morgonen och suttit på ett tåg i 3 timmar. Så vi somnade en stund, ungefär 1 timme och sedan gav vi oss ut för att äta någonting, vi firade ju 8 månader i helgen (fast vi har det den 26:e) så vi tänkte att vi skulle hitta något mysigt ställe, och mysigt var det ju, men det fick ju plånboken att svettas en aning. I alla fall så hade jag det supermysigt med min älskade Sara och jag älskar henne mer och mer för varje dag som går.

Idag så har jag varit med Sara vi låg och segade i sängen till typ 1, sen har vi bara tagit det lugnt, lagat mat och sådär. Nu har jag precis kommit hem, eller precis, för ungefär 1 timme sedan. Ska väl försöka sova så tidigt som möjligt eftersom att jag måste upp klockan 7 imorgon. För klockan 07:30 så annonserar Sonic Syndicate vilken deras nya sångare är! och sen ska jag även ta bussen till skolan klockan 08:40! men men, inte så mycket mer att säga, har haft ett underbart sommarlov i alla fall, hoppas ni också haft det!
SO LONG!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar