söndag 2 augusti 2009

Första inlägget!

Jaha, då har även jag fått för mig att blogga :P Tänkte skriva lite om mina drömmar och saker jag gör på fritiden och i skolan. Som titeln på min blogg säger: Man lever inte av vackert väder. Nej man gör ju inte det! Man måste ju äta också, och umgås med folk.

Nej då nu börjar jag bli lite oseriös, men det blir lätt så när man inte har sovit på ett tag ;) Iallafall så sitter jag här och pratar med Anton i skype för tillfället och han designar även min header till bloggen, intressant intressant!


Sitter även och saknar min älskling som är i Tyskland och spelar EM i biljard! Hon är superduktig i biljard ska jag säga er ;) Kom 2:a i 9-Ball SM i år och även 3:a i 8-Ball SM! och förra året kom hon 2:a i 8-Ball EM! Hon är bäst helt enkelt :)


Ska väll inte bli så långvarig i detta första inlägget men min första dröm kommer förmodligen upp senare ikväll.

2 kommentarer:

Anton sa...

There you go.

Anton sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Skicka en kommentar