onsdag 19 augusti 2009

Jaha, nu vare ju såhär att jag inte skrivit ner några drömmar men tänkte dra en dröm som jag drömde för längesen.

Mannen i lådan - 25 Maj 2009

Det börjar med att jag står och diskuterar med en man som ligger i en solstol i sin trädgård, huset har jag för mig hade ljusbrunt tegel (Om ni fattar vad jag menar) till vänster om mig har jag ett land där han odlade både morötter och buskar med bär på, och till höger var huset med några till bärbuskar och en plåtlåda med ett hål i som stack upp ur backen, jag sparkade till på lådan och då öppnas den lite, jag ser ett huvud. Jag öppnar lådan och där inne står en person. Det är en smal skäggig man i kanske 20 års ålder med piercing i tungan. Jag för en konversation med personen
- Men hur kom du dit? säger jag.
- Jag grävde ner mig för att gömma mig ifrån han som äger huset. säger mannen.
- jaha, men hur länge har du setat här?
- tio månader.
- oj, men hur har du kunnat överlevt det?
- Såhär har jag gjort. Säger han och visar genom att sticka ut fingrarna ur hålet på lådan och plocka bär ifrån buskarna.
Jag hjälper sedan mannen upp och går därefter därifrån sedan så vaknar jag.

Hehe, som sagt, mina drömmar är lite annorlunda. Men det är nog ingen som drömmer likadant, drömde dock för några dagar sedan att Sara hade ögoninflammation, berättade det för henne och hon hade också drömt samma sak, lite skumt. Kanske finns någon slags connection emellan våra hjärnor, vem vet.
Tänkte även avsluta med en liten konversation som Sara och jag hade mitt i natten, Sara pratade i sömnen

*Sara Rycker mig i Armen*
Sara: I Can't see anything!
Jag: Va vad pratar du om älskling?
Sara: Nothing
Jag: Men va?
Sara: NOTHING!
Jag: Men älskling berätta.
Sara: Men ingenting jag pratar i sömnen!
Visade sig sen att hon drömde att jag tatuerat mig på armen, men hon kunde inte se den, förmodligen därför hon ryckte mig i armen så att jag vaknade.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar