lördag 8 augusti 2009

Jägaren (drömd 7/8-09):

Jag drömde att jag spred ut något slags gift i pulverform och skulle jaga en massa djur tror det var harar eller något sådant Då kom det andra jägare och skulle slå ner mig bara för att jag spred ut gift, en av dom var klädd som en mimare. Då brottade jag ner dom och kastade dom ut för ett stup.

Sen så träffade jag Sara, då skickade hennes kompis Lisa ett sms och sa att hennes katt var död, då hittade jag katten i min säng bakom en kudde, jag sa aldrig någonting eftersom jag var rädd att det var jag som dödat den (med giftet jag spred ut tidigare i drömmen). Sen var det någon blandning av Heroes of Newerth och Battlefield Heroes och jag å Isak förstörde ett torn på en kulle, jag säger till Simon och Anton - Nu hade ni jävligt tur att jag och Isak dödade tornet, annars hade vi ju förlorat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar