tisdag 4 augusti 2009

Tänkte dra två drömmar idag som jag drömt. (Länkarna är till bilder som visar hur det ungefär såg ut i drömmen.)

3D-Världen (Drömd 30/7-09):

Det börjar med att jag går in på en engelskalektion. Vi har en engelskalärare som bara skriver fonetisk skrift, vi ska kolla på film på engelskan. Jag blir kissnödig och säger till Anton att jag går på toa. När jag kommer tillbaks så säger Anton besviket till mig att jag missade sex-scenen som var med i filmen. Engelskaläraren ber mig att läsa vad det står tavlan, men jag säger till honom att jag inte kan läsa vad han skrivit. Läraren sänker mitt betyg för att jag inte kunde läsa vad han skrev.

Drömmen förändras på något sätt och jag blir någon konstig datoranimerad varelse, jag är fortfarande på lektionen men nu är den utomhus istället, i skogen, miljön påminner om Ashenvale i World of Warcraft. Jag råkar krossa en varelse som ser ut som ett ekollon. Jag känner mig trött så jag somnar på ett piggsvin och piggsvinets föräldrar vaknar och jagar iväg ett par andra animerade varelser.
Sedan träffar jag Sara på ett ställe som ser ut som en konstig verision av Släggans kiosk, enda likheten är typ disken och han som man handlar hos, vi sitter i en säng bakom disken och en massa folk står bakom hyllor och tjuvkikar på oss. Vi ska mysa men Sara vill inte för att jag är för dålig på att mysa.

Skördetröskan (Drömd ?):

Jag är vid något konstigt hus, Hannah Montana är tydligen där och steker, jag går förbi henne och runt huset står knattarna och rustar upp en skördetröska. Dom sätter dit en massa plåt så att den är skottsäker och skuggat glas så att man inte ser vem som kör. Dom börjar kaxa emot mig sen hoppar dom in i skördetröskan och åker iväg, jag börjar jaga dom på motorcykel som ser ut som en Cykel, men jag behöver inte trampa utan den rullar av sig själv. Jag jagar dom efter någon skogsväg, ser ungefär ut som 66:an men utan mitträcket. Jag ger upp när jag kommit till hamnen i Västerås. Jag hoppar av min Moped/Cykel och går in i ett hus.
Jag kommer in på ett slags café som ser mer ut som ett lunchrum. Då kommer särklassen in, hela 9:3 sitter vid ett bord, jag sätter mig bredvid dom. En kille särklassen drar ner byxorna och en i 9:3 (Jag tror det är Ante) säger -Det där är humor det! Och alla i klassen börjar filma med mobilerna och säger att det ska upp på YouTube direkt, lärarna blir helt tokiga och ber dom sluta för att annars så skulle lärarna få sparken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför skriva en massa drömmar? :o
// Ann-Louise

Mattias Hesselbäck sa...

Därför att jag vill? Du behöver inte läsa om du inte vill vetu.

Skicka en kommentar