torsdag 1 oktober 2009

Feels like I'm fading

Jaha, ännu en dag har passerat och denna har inte varit den bästa på veckan. Hade ''Första'' Fotolektionen idag och vi flummade runt som vanligt och tog en massa kladdiga och konstiga bilder. Efter det så drog jag i princip hem direkt. Har bara segat hemma hela dagen, eller jag följde min bror till musiksalen på Skogslundsskolan för att han inte visste vart den låg. Sen har jag bara setat här och degat, typ.

I morgon så är det Artist och Producent lektion! Skitkul, en av dom roligaste lektionerna vi har faktiskt. Då ska Emma sjunga in dom sista raderna på Diana med Paul Anka och sedan är vi klara med uppgiften!
Efter skolan så är det reeeep med Rusty Reactor, är pepp den här fredagen också eftersom jag ska få sjunga lite. Har sett fram emot det hela veckan faktist.
Ska inte bli så långvarig, men kommer kanske blogga i helgen, vi höres och synes!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar