fredag 16 oktober 2009

Well everybody's heard about the bird!

Ååååh vilken härlig känsla jag har i kroppen, jag vill bara skratta och sjunga mer och mer och mer, längtar redan tills nästa rep! Som ni kanske märker så gick repet faktiskt bra idag, är dock inte helt nöjd med min sånginsats men den ska bli bättre, det var ju ändå första gången för mig!

Dagen började med att jag nästan försov mig och fick lov att springa till bussen. Kom in till skolan ungefär en halvtimme innan jag började så jag kunde lugna ner mig lite och inte stressa ännu mer. Skolan var faktiskt najs, dagen gick lagom snabbt och efter skolan blev det hem till Juhani och chilla innan repet. Repet gick som sagt najs och nu har jag även betalat avgiften för att få vara i replokalen så nu är jag skriven på bandet osv. Vi körde Denied med Sonic Syndicate för er som inte redan läst det i tidigare blogginlägg.

Imårrn så blir det döma för hela slanten, tror jag har 4 eller 5 matcher imorgon om jag inte räknat fel, det blir najs! Nu har jag inte mer vettigt att skriva mer än att ni måste lyssna på den här låten, den har setat på mitt huvud sen jag såg Family Guy tidigare idag, så jävla skönt avsnitt!

THE TRASHMEN - SURFIN' BIRD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar