lördag 31 oktober 2009

Jag är en blåval, jag kan ta dig härifrån



Sitter här och dunkar Sonic Syndicate som bara den och gör i princip ingenting. Idag så har jag bara varit nere och dömt en snabbis och sedan hem igen för att göra... ja precis, INGENTING! Seriöst segaste helgen tror jag, finns ingenting man kan hitta på, ska väll försöka hitta någonting att göra ikväll.

Och nu har en sträng på gitarren gått av... Yeeeey me!

Igår så gjorde jag inte så mycket, eller var med Simon ett tag sen drog vi ner och käkade pizza och så, sen drog Anton iväg till Västerås, då begav jag och Simon oss till Kärnhuset och var där ett tag, sen drog vi hem till mig och Simon fick skjuts hem.
Efter det så spelade jag in en låt och skickade iväg den till Josse som faktiskt fyller år idag! Grattis Grattis säger jag!

Som avslutning så ska jag väl köra en låt som vanligt, idag får det bli en låt som Simon spammade efter att Anton tipsade om den.

RADIOHEAD - IDIOTEQUE

0 kommentarer:

Skicka en kommentar