måndag 26 oktober 2009

She's on her back screaming out for more

Har inte mått såhär bra på länge, eller egentligen så vet jag inte hur jag mår, men just nu mår jag super, igår natt däremot mådde jag skit. Men nu ska vi bara vara positiva! Måste tacka alla mina vänner som finns och prata med, alla betyder så sjukt mycket, ni vet vilka ni är<3

Idag har bara varit en segar dag med mycket sittande framför datorn, har börjat spela in lite på en låt som jag tror jag ska försöka få upp på internet på något sätt, vi får se hur det blir med det. Imorgon så ska jag in till Västerås med bandet och fixa lite med ABF. Tror det är när man får bidrag och sånt för att man håller på med musik, det är najs, ser verkligen fram emot att bli lite seriös inom musiken och uppträda live!

Har fått en så sjukt skön låt på huvudet, jag älskar den låten just nu! Kommer länk här nedanför nu, blir ett liveklipp dock för jag tycker den är skönare live!

LALEH - BJURÖ KLUBB

3 kommentarer:

Elina sa...

Härlig blogg o fina bilder :)/ Elina

www.elinaanderssondalby.blogg.se

Anton sa...

awesööööm

Emma sa...

Ja, det är nya jackan :)
Tack Mattias :D

Skicka en kommentar