söndag 18 oktober 2009

Let's compare scars you and I

Då är ännu en helg över och jag är 780kr rikare eftersom jag fått döma i helgen, var nere i ishallen i 8 timmar så det känns nästan som att man har ishockeydomare som deltidsjobb på helger. Men nästa vecka är jag ledig ifrån dömandet ett tag och ägna sig åt lite annat istället. Skönt att detta även är sista veckan innan höstlovet också, det har varit efterlängtat och då kommer det förmodligen hittas på någonting, om det blir hemma i Sura eller någon annanstans får ödet bestämma!

Fick nyss reda på att vi har engelskaprov imorgon, stämmer detta månntro? Det hoppas jag verkligen inte eftersom jag inte pluggat någonting till det.

Nå vad har jag gjort i helgen förutom dömt ishockey? Jo jag har repat (om man räknar fredagar efter skolan som helg) och sedan bara segat allmänt mycket. Denna helgen som borde gått åt till studier har slösats bort framför datorn, men har även varit med lite kompisar, så helt bortslösad är den väl inte får man hoppas.

Tänkte som vanligt avsluta med ett låttips till alla där ute så att ni har något att lyssna på kommande vecka.

JOSÉ GONZALÉZ - DOWN THE LINE

0 kommentarer:

Skicka en kommentar