onsdag 7 oktober 2009

What a shame the poor groom's bride is a whore

Dagen har varit bra, en riktigt lyckad dag faktist! Den har flytit på som vatten i en bäck. Började med matteprov som kanske inte gick så bra, men hoppas i alla fall på ett G!
Efter mattelektionen så var det Svenska som gäller och jag håller på att läsa Mietek Grochers ''Jag överlevde''. Den är ganska så bra, men uppgiften vi ska göra till den är helt ''alkjfhsflkasjfhlaskjh'' Typ... Men i alla fall så hade vi lunch och sedan rörlig bild där vi håller på att klippa ihop våran trailer.
Efter skolan så var det kör för andra gången, det var trevligt, mycket trevligare än första gången eftersom jag bekantat mig med ett par av killarna på kören (Jag får inte stå vid Emma eftersom jag är bas, haha).

Efter kören så begav jag mig som hastigast in i inspelningsrummet och började micka upp för att spela in!
Sedan kom Phi, och vi började diskutera lite hur vi skulle göra osv. sedan började det, vi satte i princip gitarren perfekt direkt! Hur skönt som helst, så nästa vecka blir det sången som ska spelas in. Både jag och Phi sjunger.
Har väll inte så mycket mer att skriva om den här dagen.

Imorgon så ska jag förresten på bio med Emma, Anna och Coffar och på fredag blir det filmkväll hos mig med Emma, Anna, Coffar, Tova, Tim, Svante och Juhani (Jesper också?) Det blir mycket folk hemma hos mig!

Tänkte som slut på detta inlägg lägga upp låten som jag och Phi gör cover på, så får ni höra hur den låter!

Hare bäst!

PANIC! AT THE DISCO - I WRITE SINS NOT TRAGEDIES

0 kommentarer:

Skicka en kommentar