lördag 24 oktober 2009

Jaha, igår blev det inte så mycket skrivet, så skriver lite mer idag. Repet var najs som fan om jag ska vara ärlig, vi hittade på lite eget skit och ah, det var stek lixom! Efter repet gick jag och Juhani och diskuterade lite om låtar osv kring bandet, det verkar bli najs och det ser ut som att vi snart kan börja på eget material, det gillar vi! Lägger upp en fin liten video med ett ljudklipp ifrån repet igår! Tyck vad ni vill, jag tycker min sång är sådär, inte perfekt men inte helt dålig. Dock är det inte hela låten bara en liten bit jag klippt ut. Enjoy!!!






RUSTY REACTOR - DENIED ( SONIC SYNDICATE COVER)

2 kommentarer:

Maja sa...

Sv: haha jo kan hända ^^ hah nej då xD

ska du på paramore den 30:de?? =D

Maja sa...

Aha vad tråkigt =(
Nu har dom ju höjt priset as mycket också =(

Skicka en kommentar