söndag 11 oktober 2009

The only dream we ever shared was a nightmare


(Hade lite tråkigt så lekte lite med Photoshop! Allt är designat av mig)



Längesen man skrev, eller ah, jag vet att ni har saknat mig i alla fall!
Veckan har varit skön och dagarna har flutit på!
I torsdags så var det först skola och efter skolan följde jag med Coffar hem eftersom jag, han och Emma skulle på bio senare på kvällen, Madde följde även med. Vi kollade på Inglourious Basterds, den var faktist ganska bra.
Sen i fredags skulle det ju ha blivit första repet jag skulle sjunga i, men det blev inget rep för Jesper var sjuk, så då blev det filmkväll hemma hos mig istället med Juhani, Tova, Svante, Emma, Coffar, Jesper och Anton. Det var mycket trevligt även fast vi bara hann se 2 filmer.

Som slut på detta inlägg måste jag bara tacka alla mina vänner som alltid finns där för mig. Ni vet vilka ni är<3


NY LÅT AV SONIC SYNDICATE! REBELLION IN NIGHTMARELAND klicka på länken för att komma till deras MYSPACE!

1 kommentarer:

Anton sa...

:B

Skicka en kommentar