onsdag 14 oktober 2009

No one gets out of this place alive


Tova pimpade mig när vi var i Stockholm (Inte seriöst)

Dagen har varit måttligt seg, jag somnade faktiskt ca 21.30 igår, dock inte med flit, så var väldigt utvilad i morse eftersom jag vaknade av mig själv tjugo i sju. Jag hade i och för sig försovit mig men jag han faktiskt duscha innan jag sprang iväg till bussen.
Vi kollade på film i skolan ''Pianisten'', den handlar om Judar under andra världskriget, lite små seg men den var helt okej faktiskt. Sedan hade vi rörlig bild där vi fick börja diskutera en ny uppgift som ska handla om främlingsfientlighet (OVANLIGT!!!!), i alla fall så ska min grupp göra en massa reklamfilmer om fördomar osv.

Efter skolan var det kör som gick sådär, har gått bättre, men det är kul att ha någonting att göra på fritiden istället för att sitta hemma och dega. Efter kören så kom Phi och vi började spela in lite tamburin och sådana utfyllnadssaker för att få låten att låta fylligare och efter det så fick vi in första versen, eftersom jag failade 200ggr på andra. Så det får bli igen nästa Onsdag, om vi får för lärarna såklart!

Imorgon så händer inte så värst mycket vad jag kan komma på, kanske svänger förbi gårn eller något liknande.

Måste bara tillägga att skolan aldrig hade varit så kul som den egentligen är utan våra underbara lärare! Jag vet att jag låter smörig, men så är det faktist!

En liten rad såhär som jag tycker betyder mycket just nu:

Don't think you ever will see
Don't think you ever will know

How much I actually cared

About everything we shared


Why the fuck did you lie then?

Why in hell did you bring me down?

Don't you realize?

No one gets out of this place alive



2 kommentarer:

Anton sa...

Siepen!

Anonym sa...

Coffar!

Skicka en kommentar